2009. december 31., csütörtök

Újévi malacka cukorból 2009.

B.U.É.K!

Ez a malacka recept az nlcafe Sütik-képpel fórumról való, a 41172 hozzászólásnál rea77 írta be.

Először is el kellett készíteni a formát. Én ásványvizes flakont vágtam hosszában ketté, az alját levágtam és egymással szembe fordítottam. Ezt öntöttem ki gipsszel. A kész gipszformát bevontam alufóliával és sütőpapírral. Erre került a grillázs - a malacka természetesen ÜREGES!!
A grillázshoz 35 dkg finom kristályszemcséjű kristálycukrot felolvasztottam és beletettem kb. 17 dkg durvára darált diót, pár percig kavargattam és hozzátettem egy kis ecetet, állítólag ettől sokáig alakítható és formázható. Két sütőpapír közé öntöttem és elnyújtottam, amikor már levált a sütőpapírról a formára helyeztem és körbevágtam. A füleket és a farkát olvasztott cukorral rögzítettem. Gyorsan és óvatosan kell készíteni, mert nagyon forró és hamar megdermed, de nagyon finom!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése