2010. január 19., kedd

Képviselőfánk

Elég sok kísérletezgetés után végre egy jó recept.

Ezt a receptet az nlcafe Sütik-képpel fórumban olvastam a 42789 hozzászólásban Alchri írta be.

Hozzávalók:

4 deka vaj, csipet só, 1 deci víz, 8 deka liszt, 2 tojás, 1/4 tk. sütőpor

A vízben a vajat a csipet sóval egy lábosban felolvasztottam, amikor forrt, belekevertem a lisztet, kikapcsoltam alatta a tüzet és addig kevertem, amíg el nem vált a lábostól a massza. Utána elektromos habverővel egyenként belekevertem a tojásokat és a sütőport. 2 evőkanállal 8 halmot tettem egy sütőpapírral kibélelt tepsire és a sütő legalsó sínén, 220 fokon, 25 percig sütöttem.

Én dupla adagot készítettem és ebből lett 10 közepes méretű fánk.

Krém:

1 csomag vanília pudingporból 4 dl tejjel és 4 evőkanál cukorral keményebb pudingot főztem. A forró pudingba belekevertem 2 evőkanál cukorral kemény habbá vert tojásfehérje habot.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése