2011. június 12., vasárnap

Hamburgerzsemle tejmentesen

Ez a recept TücsökBogár blogjáról származik.



Kicsit módosítottam rajta, ide most azt írom le, ahogy én készítettem, persze dupla adagból:

Hozzávalók:
80 dkg sima liszt
20 dkg rétes liszt
5 dkg élesztő

kb. 5,5 dl langyos víz
10 dkg kristálycukor
3 tk. só
1 dl olaj

A tetejére:
olaj
szezámmag

Elkészítés:
A hozzávalókat a fenti sorrendben kenyérsütőbe tettem és kb. 20 perc alatt szép sima tésztává dagasztotta. Kelesztőtálban megkelesztettem, majd a tésztából 100 gr-os darabokat mértem, amit megformáztam. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, majd ismét megkelesztettem. A tetejüket olajjal megkentem és kb. 200 fokra előmelegített sütőben kb. 15 perc alatt megsütöttem. Nekem 16 db lett ebből a tésztamennyiségből.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése