2011. augusztus 22., hétfő

Egér torta Dominik 4. szülinapjára

Dominik 2007. szeptember 05-én született, de 2011. augusztus 20-án előrehozva megtartottuk a 4. szülinapját. Egér torta készült neki, piskóta alap, citromos krém, pillecukor bevonat.
Az ötletet Adryenn konyhájában találtam:
itt


Hozzávalók:
8 tojásból piskótát sütöttem 26 cm-es kerek tortaformában (8 tojás, 8 ek. cukor, 8 ek. liszt, szalagáré)

Krém elkészítése:
5 ek. lisztet, 1/2 l. rizstejjel megfőztem és kihűtöttem. Közben 25 dkg Liga margarint kikevertem 20 dkg porcukorral, majd hozzákevertem a lisztes tejhez. Ízlés szerint kicsavart citrom levével ízesítettem.

A piskótát 3 részre vágtam, megtöltöttem a krémmel. Tetejére pillecukros bevonat készült. Az egerek szintén pillecukorból lettek megformázva.








2 megjegyzés:

  1. Jó lett mindkét torta. Én a focisat jobban díjazom, talán azért, mert az egereket a valóságban nem szeretem...

    VálaszTörlés
  2. Légyszíves , nézz be hozzám, szeretnék díjat adni neked!

    VálaszTörlés